Obchodné podmienky

 

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
 

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti medzi predávajúcim Petrou Vidovičovou, Záhorácka 91, 90101 Malacky, IČO: 45568308 (ďalej len „predávajúci“) a kupujúcim.

 

2) PREDMET ZMLUVY
 

Predmetom kúpnej zmluvy sú len položky uvedené v kúpnej zmluve – objednávke (ďalej len „tovar“).

 
3) PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

 

Predávajúci sa zaväzuje:

- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky

- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy

Predávajúci nezodpovedá za:

- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

- za poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou

- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

Kupujúci sa zaväzuje:

- objednaný tovar prevziať, skontrolovať počet a druh objednaného tovaru na základe priloženej faktúry. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí je potrebné ich bezodkladne oznámiť e-mailom.

- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Predávajúci je v závislosti na charaktere obchodu (množstvo a cena tovaru, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) oprávnený, predovšetkým pri vyššej cene objednávky, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, predávajúci považuje objednávku za neplatnú.

 

4) OBJEDNANIE TOVARU A UZATVORENIE ZMLUVY
 

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu Alergiashop.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Kupujúci odoslaním záväznej objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami predávajúceho. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií zákazníka a pri realizácií objednávky. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním záväznej objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane predávajúceho.

 

5) POTVRDENIE, ZMENA A ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

 

Objednávka je prijatá okamžite po jej odoslaní kupujúcim. O jej prijatí ako aj o jej odoslaní Vás budeme informovať e-mailom.

 

Zmenu objednávky je možné realizovať do 24 hodín od prijatia objednávky a to zaslaním e-mailu alebo telefonicky.

 

Kupujúci je oprávnený zrušiť objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania. Zrušenie objednávky je potrebné zaslať e-mailom alebo telefonicky. Potvrdenie o zrušení objednávky Vám zašleme obratom.

 

6) DODACIE PODMIENKY
 

Dodávky objednaného tovaru sú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky vybavujeme spravidla do 48 hodín od prijatia objednávky. Pošta Vám zásielku doručí do 2-3 pracovných dní podľa zvoleného spôsobu dopravy. O vyexpedovaní tovaru bude zákazník informovaný e-mailom. Pri nečakaných okolnostiach sa môže predĺžiť. Pri tovare ktorý nie je skladom sa Vami objednaný tovar objednáva u dodávateľa. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku zmeniť, prípadne zrušiť. Objednaný tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty, prípadne je možné tovar prevziať aj osobne. Ku každej zásielke s tovarom je pripojená faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

 

7) CENA, PLATBY ZA TOVAR, POŠTOVNÉ A BALNÉ
 

Ceny uvedené na Alergiashop.sk sú platné v čase objednania tovaru. Predávajúci nezodpovedá za tlačové chyby a vyhradzuje si právo zmeny cien v týchto prípadoch: zmeny peňažných kurzov, výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok u výrobcu a ostatných dodávateľov tovaru.

 

!!! V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Po prijatí objednávky bude zákazník dodatočne informovaný o výške poštovného, podľa zvoleného spôsobu dopravy a platby, ktoré bude pripočítané k celkovej cene objednávky !!!

 

- na dobierku:

Ceny za dodanie tovaru na dobierku sú stanovené podľa cenníka Slovenskej pošty a to podľa druhu zásielky a váhy balíka. K cene poštovného sa pripočítava balné 0,50 €/15,06 Sk.

Aktuálny cenník Slovenskej pošty nájdete na stránke https://cennik.posta.sk/

 

Do hmotnosti

Balík 1. triedy

Balík 2. triedy

2 kg

2,80 €/84,35 Sk

2,20 €/ 66,28 Sk

5 kg

3,20 €/96,40 Sk

2,50 €/75,32 Sk

10 kg

4,00 €/120,50 Sk

3,00 €/90,38 Sk

15 kg

5,00 €/150,63 Sk

3,50 €/105,44 Sk

 

Dobierka k balíkom

Do sumy

Cena

30 €/903,78 Sk

0,40 €/12,50 Sk

150 €/4.518,90 Sk

0,50 €/15,06 Sk

300 €/9.037,80 Sk

0,70 €/21,09 Sk

 

V prípade balíka vyššej hmotnosti resp. vyššej sumy dobierky Vás budeme o výške poštovného informovať. O výške poštovného sa môžete informovať aj vopred e-mailom.

 

- bankovým prevodom:

Platbu za tovar je možné vykonať aj vopred a to prevodom na číslo účtu 2771134751/0200 VÚB Banka. Po prijatí objednávky Vám e-mailom zašleme faktúru a potrebné informácie k platbe (prosím neplaťte tovar vopred, pokiaľ nedostanete od nás údaje k platbe). K celkovej cene objednávky Vám bude pripočítané iba poštovné. Tovar bude zaslaný až po pripísaní platby na účet predajcu.

 

!POZOR! Objednávky s hodnotou tovaru do 10 € (bez poštovného) budú vybavené a zaslané len po uhradení sumy s poštovným vopred na účet.

 

!!!Pri úhrade tovaru vopred na účet Vám nebude účtované balné!!!

 

8) REKLAMAČNÝ PORIADOK A VRÁTENIE TOVARU

 

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a musí obsahovať reklamovaný tovar, kópiu faktúry s popisom reklamácie a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo a e-mail). Tovar je potrebné zaslať formou balíka alebo doporučeného listu. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Reklamáciu tovaru vybaví predávajúci bez zbytočného odkladu. Oznam o prijatí reklamácie bude zaslaný klientovi písomne do 3 pracovných dní a vyrozumenie o stave reklamácie maximálne do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Predávajúci informuje o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu.

 

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z. z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla predávajúceho v originálnom balení, neotvorený a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí kupujúci. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená do 14 dní od prevzatia a skontrolovania vráteného tovaru. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

 

9) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
 

V zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, prevádzkovateľ internetového obchodu Alergiashop.sk sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci pri registrácii a prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacou s propagáciou tohto internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.

 

10) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
 

Tieto obchodné podmienky platia v uvedenom znení na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky v prípade, že nie je medzi účastníkmi iná písomná dohoda. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platných v deň odoslania objednávky, platnú výšku ceny objednaného tovaru(vrátane expedičných a dopravných nákladov) uvedenú v cenníku na internetovej stránke, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zákonných úprav zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného a Občianskeho zákonníka. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

 

Dôležité upozornenie: Predávajúci nenesie akúkoľvek zodpovednosť za chybné údaje výrobcu v zložení výrobkov. Zloženie výrobku udávame vždy podľa údajov výrobcu. Ak ste výrobok ešte neskúšali konzumovať a nemáte istotu vzhľadom k diétnemu obmedzeniu, kontaktujte nás alebo výrobcu. Nenesieme zodpovednosť za zmenu zdravotného stavu nedodržaním diétneho obmedzenia.

 

V niektorých bezlepkových potravinám je aj bezlepkový pšeničný škrob. Tento škrob je zbavený lepku a podlieha prísnym kritériám, ktoré firmy spĺňajú a majú atesty Ministerstva zdravotníctva (príslušných štátov) na predaj týchto výrobkov s logom prečiarknutého klasu. V žiadnom prípade zákazník nemusí mať obavy z prekročenia limitu pre obsah gluténu v bezlepkových výrobkoch.

 

Plané od 01.07.2010

Kontakt

Petra Vidovičová- AzBio

alergiashop@gmail.com

Záhorácka 91
901 01 Malacky
Slovenská republika

+421911177344

IČO: 45568308
DIČ: 10828812500
č. účtu: 2771134751/0200 VÚB Banka

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarma Webnode